Hello đ Mun nimi on Johannes Laine ja olen Kohti Unelmia Akatemian perustaja.
Mun intohimo on auttaa yrittĂ€jiĂ€ eteenpĂ€in ja oon aika fiiliksissĂ€ni just nyt - nimittĂ€in tÀÀ on 10. kerta kun jĂ€rjestetÀÀn YrittĂ€jyyden Vallankumousviikko đ
Mut pari sanaa itsestÀni, koska onhan se mukavampi tutustua puolin ja toisin eikös?
TÀrkeintÀ mulle on elÀmÀstÀ nauttiminen ja elÀmÀn elÀminen. Se, ettÀ on virtaa tehdÀ asioita, on aikaa olla, on rakkaita ympÀrillÀ, naurua ja liikettÀ. TehdÀ extempore reissuja, kokeilla asioita, elÀÀ elÀmyksiÀ ja hypÀtÀ hetken virtaan. Kun pidÀn ittestÀni huolen, niin uskon pystyvÀni antaa enemmÀn kaikkein tÀrkeimmilleni - kahdelle ihanalla pienelle pojalleni.
EdellĂ€mainittujen lisĂ€ksi mulle isossa roolissa elĂ€mĂ€ssĂ€ni on tÀÀ yrittĂ€jyys, koripallo ja urheileminen ylipÀÀtÀÀn, elĂ€mykset ja ihmiset. Asutaan JĂ€rvenpÀÀssĂ€. VĂ€itĂ€n olevani suomen paras penkkipelaaja koriksessa (tuskin, mutta tÀÀ on kiva harhaluulo đ), oon melkoinen herkkuperse ja siksi pyrin ostamaan ainoastaan terveyttĂ€ himaan jotta ei lĂ€hde kĂ€sistĂ€ liian usein...
Olin jo jatkamassa tÀtÀ vaikka kuinka kunnes tajusin, ettÀ tÀstÀ tulee nyt toisen kirjan mittainen jos jatkan.
Musta on kiva tutustua yrittĂ€jiin ja ois kiva kuulla kuka sinĂ€ olet? đ€ Tee oma postaus seinĂ€lle rohkeasti đ
Olipa ihana esittely ja heti tuli siitĂ€ hyvĂ€ fiilinki. đ€đ«¶