Moikka!
Olen Sanna-Mari, hoiva-alan yrittäjä Pirkanmaalta. Aloitin yrittäjyyden taipaleen toiminimiyrittäjänä palkkatyön ohessa, mutta aika nopeasti lopetin palkkatyöt ja siirryin täysipäiväiseksi yrittäjäksi. Toimintamuoto vaihtui osakeyhtiöön viime syksynä. Olen tehnyt henkilöstövuokrausta ja parhaimmillaan olen työllistänyt itseni lisäksi 4 alihankkijaa. Henkilöstövuokraus sai jäädä vajaa kuukausi sitten ja nyt viimeistelen sote-tiedonhallinnan maisteriopintoja. Valmistun yhteiskuntatieteiden maisteriksi viimeistään tulevana syksynä.
Tarvitsisin sparrausta ja vinkkejä markkinointiin asiakkaiden tavoittamiseksi. Tietoa ja taitoa löytyy monestakin asiasta. Toiveena olisi, että pystyisin tulevaisuudessa hyödyntämään nykyisiä opintoja yrityksessäni esimerkiksi verkkokurssien muodossa tai jollakin muulla tavalla. Teen toisen yrittäjän kanssa Instagramiin sisältöä mm. sairaanhoitajan työstä. Toki se on vasta aika alkuvaiheessa, mutta tavoitteena olisi päästä tekemään podcasteja ja käsitellä niissä muitakin asioita kuin vain sairaanhoitajan työhön liittyvää.
Instagram: hoitajan_kengissa
Internet-sivut: https://www.sannanhoivapalvelut.fi/
Tervetuloa mukaan :) Näihin asioihin varmasti löytyy ajatuksia, vinkkejä ja sparrausta 🔥