Hei. Oon Hanne-Mari Porista ja olen ammatiltani sosionomi sekä ammattidoula. Unelmanani on muuttaa maailmaa paremmaksi yksi synnytys kerrallaan. Kun äiti kokee turvaa synnytyksen aikana ja saa hyvän synnytyskokemuksen, on tällä suuret vaikutukset koko äidin elämään sekä myös koko perheen elämään. Unelmani on suunnata palvelut erityisesti lapsettomuushoitotaustaisiin odottajiin sekä monikko-odottajille, mutta minulle ovat tervetulleita myös kaikenlaiset odottajat.
Toivon saavani vallankumousviikon kautta uutta potkua ja tietoa sekä osaamista tavoittaa asiakkaat.
Lämmöllä,
Hanne-Mari
@doulansyli
Ihan huikean ihana liikeidea sulla. ❤️ Täällä yksi monikkoäiti (ja vieläpä lapsettomuushoitotaustalla) ja olisin todellakin tarvinnut juuri tuollaisen doulan. (En vaan tiennyt sitä ennen synnytystä - mutta jälkeenpäin ajatellen olisi ollut tosi tarpeen.) Vinkkinä, että monikkoperheyhdistykset järjestävät perhevalmennuksia monikko-odottajille. Varmasti ottaisivat mieluusti doulan puhumaan valmennukseen. Kannattaa kysäistä rohkeasti! Täältä löytyvät kaikki alueyhdistykset (näköjään Porissa on oma yhdistys): Alueyhdistykset - Suomen Monikkoperheet ry