Moi! Kiva päästä mukaan, Vallankumousviikko on itselleni uusi tuttavuus, yritän priorisoida muutamaa luentoa vaikka tämä tuli vastaan nyt hieman viime tingassa! Olen Pirkanmaalainen sivutoiminen ammattijärjestäjä, joka haluaisi nyt löytää hyvän tavan luoda yleisöä ja asiakasvirtaa. Ruuhkaton.fi on vajaan vuoden ikäinen, mutta minulla on taustalla muita yrityksiä. Urani olen tehnyt innovaatioiden ja markkinoinnin parissa, mutta aina se product-market-fit vaan on kovan työn takana. Ruuhkattoman kautta autan erityisesti ruuhkavuosia eläviä lapsiperheitä kesyttämään kodin kaaoksen. Uskon, että jokainen voi saavuttaa levollisen kodin arjen tavarataitojen ja -oivallusten kautta. Teen järjestelykäyntejä, jossa koti saadaan taas toimimaan, opetan tavarataitoja työpajoissa, pidän luentoja ja järjestän myös yrityksissä. www.ruuhkaton.fi https://www.facebook.com/people/Ruuhkaton-arki/61555806915561/ Vallankumouksellista viikkoa kaikille!
top of page
Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024
Julkinen·378 jäsentä
bottom of page
Tervetuloa mukaan Henna! Tärkeä teema ja näinhän se on - miten löytää itselle sopivat unelma-asiakkaat ja paketoida apu haasteisiin oikealla tavalla. Nähdään linjoilla!