top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä

Helo heloo!

Mä oon Natte.

Olen tässä vuodenpäivät tehnyt toiminimellä rakennekynsiä mun pihavarastostani käsin. Tai pihakomero, eli tuttavallisemmin vihakomero, rakkaal lapsella on monta..... Jne..

Tiedän kuulostaa vähän oudolta, mutta outo olen minäkin 😅

Mulla on haave olla 5 vuoden päästä keski-uudenmaan tunnetuin kynsitsiteilija. Ei edes se teknisesti lahjakkain, mutta se oudoin ja somenäkyvin, sitä kautta tunnetuin 👌🏻

Kynsien parissa mä oon puuhannut n. 10vuotta mutta nyt olisi kiva saada kallis harrastus tuottavaks yritystoiminnaks ja ennenkaikkea tärkeintä olis se että mun ei tarttis mennä enää 'oikeisiin töihin'.

Ne imee niin mehut ihmisestä.

Mä käyn tässä tällähetkellä myös ADHD -tutkimuksia läpi yksityisellä kun kunnallisella puolella olin taas väliinputoaja. Eli kaikennoista mt-taustaa löytyy. Joka on taas siinä suhteessa rikastuttanut muo henkisesti kun kaikki tietää et kampaajat, kosmetologit jne toimii myös lähes poikkeuksetta psykologeina. Niin mulla on hyvät eväät komeropsykologina toimimiseen 😁

Mut kivaa päästä mukaan! Mä varmaan aika paljon katselen tallenteita yö aikaan jolloin helpoin keskittyä kun päivän duunit pulkassa 👌🏻

Ja hei mikä mainio alpituspäivä ! Mä juhlin 8.4. mun 34v synttäreitäni 🤩

Kuullaan ja nähdään !

P.s. mulla ei ole nettisivuja mutta jos utelias oot niin täältä löytyy mun somet:

https://linktr.ee/nattenix

💙 Natte

🖤 Nattenails

Anu Seppä
Riikka Siniluoto
Heidi Ruoho
Katja Tuulari

Mielenkiinnosta - kauan menee ku tekee kynnet asiakkaalle? Ja paljonko niistä veloitat? Haluan siis oppia lisää kun päässäni vaan parit kommentit mitä joltain kuullu aikanaa kuinka siitä ei saa tarpeeksi rahaa vaan monet tekee kynsiä vain tuottavampien palveluiden ohessa mut mitenkä se on?

Hyvää synttäriä jo ennakkoon 🥳🥳🥳

Like

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page