Moikka!
Mä oon Heidi, hyvinvointiyrittäjä ja kolmen lapsen äiti Kangasalta!
Olin viime syksynä myös mukana yvv:lla, mutta silloin en ehtinyt ihan kaikeen osallistua ja elämäntilanne ei sallinut unelmien työstämistä ihan niin isosti kuin mitä olen tässä nyt laittanut sitten hösseliksi alkuvuoden aikana eli nyt uudella energialla mukana taas!
Teen täällä Kangasalla hierontaa, koirahierontaa ja ohjaan ryhmäliikuntaa, mutta niitä haaveilen vähentäväni kunhan tästä nämä muut jutut etenee.
Työn alla tällä hetkellä Lempeä elämäntapamuutos -verkkovalmennus, jonka toivon saavani vielä lentoon kunhan kaikki palikat itselle hahmottuu.
Aloitin juuri Life Coach -opinnot eli valmentamiseen on tällä hetkellä suuri kutsumus ja etenkin väsymyksen kanssa kamppailevien suorittajien auttaminen on mun intohimo.
Oon muutaman jakson ehtinyt julkaista mun Hyvinvointihöpinät -podcastia, jonka missiona on nimenomaan olla vertaistukena väsyneille suorittajille, mutta myös antaa inspiraatiota hyvinvoinnin edistämiseen.
Toivon tältä vallankumousviikolta etenkin inspiraatiota, verkostoitumista ja mahtavaa energiaa!
Kiva olla mukana ja mahtavaa Johannes, että järkkäät!
Mun sivut löytyy osoitteesta www.heidiruoho.fi
Kangasala mainittu 💪 haluutko heti lähteä verkostoitumaan ja huomenna tapaamaan Tapahtumakartanolle yrittäjiä? Meillä Tapahtumakartanolla on huomenna tämmönen verkostoitumispäivä, jos haluat ja ehdit tulemaan, niin olet tervetullut ☺️
Yrittäjä, haluaisitko osaksi meidän yhteisöä? Tapahtumakartanolla on yhteistyön voimaa.
☕ Tule huomenna tiistaina 26.4 klo 16-18 tutustumaan taloon, yrittäjiin ja Tapahtumakartanon Klubiin! Osallistuminen vain ennakkoilmoittautumisella, iina@tapahtumakartano.fi
Oon itse siellä kanssa yrittäjänä ja aloittanut helmikuussa ☺️